Μεταβολή - Ακύρωση - Επιστροφή


ΜΕΤΑΒΟΛΗ – ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ 
 

Σε περίπτωση που επιθυμείτε τη μεταβολή ή ακύρωση της παραγγελίας, θα πρέπει να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά στο 210 3423050 με τα κεντρικά της ZiNa Star .
 

Για τη μεταβολή της παραγγελίας σας, θα πρέπει να προχωρήσουμε σε  ακύρωση αυτής και στη συνεχεία σε νέα καταχώρησή της.
 

Ακύρωση παραγγελίας δύναται να γίνει άμεσα εντός 12 εργάσιμων ωρών, πριν την παραλαβή από την εταιρία μεταφορών. Στην αντίθετη περίπτωση σας παρακαλούμε να αρνηθείτε την παραλαβή της παραγγελίας για να μας επιστραφεί και να ακυρωθεί εντός 2 εργάσιμων ημερών από την άφιξη και παραλαβή του επιστρεφόμενου δέματος.

 

 

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
 

Για να επιστρέψετε την παραγγελία σας, απαραίτητη προϋπόθεση είναι τα προς επιστροφή προϊόντα να μην έχουν αποσφραγιστεί από τις συσκευασίες τους.
 

Επιστροφές γίνονται εντός 7 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.

Για την άμεση εξυπηρέτηση σας μπορείτε να επισκευτείτε κάποιο κατάστημά μας ή να επικοινωνήσετε (με e-mail info@zinastores.gr ή τηλεφωνικά 210 3423050) με το κεντρικό κατάστημα, ώστε να επιληφθούμε τον τρόπο επιστροφής (πιθανή ύπαρξη μεταφορικών βαραίνει τον αγοραστή).

 

 

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ
 

Σε περίπτωση που έχετε καταβάλει χρήματα με κάρτα    (Visa – MasterCard – Visa Electron) μέσω του Πειραιώς Pay Center, o αντιλογισμός (επιστροφή χρημάτων)  γίνεται άμεσα ή την επομένη από την ημέρα επιστροφής του δέματος στην έδρα (αν υφίσταται επιστροφή δέματος), μέσω του Πειραιώς Pay Center.


Αν έχετε καταβάλει χρήματα με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, αντικαταβολή ή σε κάποιο κατάστημα μας , η επιστροφή γίνεται εντός 7 εργάσιμων ημερών από την ημέρα επιστροφής του δέματος στην έδρα (αν υφίσταται επιστροφή δέματος), με κατάθεση σε τραπεζικό σας λογαριασμό (ο λογαριασμός πρέπει να είναι στα ίδια στοιχεία με αυτά της παραγγελίας).

 

• Η εταιρία μας ελέγχει την δεματοποίηση πριν την αποστολή, αν πάρα ταύτα κατά την παραλαβή διαπιστώσετε κάτι ασυνήθιστο η κάποιο λάθος, σημειώστε τις επιφυλάξεις σας στο δελτίο παραλαβής και επικοινωνήστε μαζί μας το συντομότερο δυνατόν (έως 2 εργάσιμες ημέρες).

 

 

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ – ΕΠΙΣΚΕΥΗ - ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ
 

 

Για να επιστρέψετε ένα προϊόν το οποίο έχει αποσφραγιστεί από την συσκευασία του, απαραίτητη προϋπόθεση είναι το προς επιστροφή προϊόν να το επιστρέψετε εντός 15 ημερών, με την ανοιχτή συσκευασία του και με συνοδεία επιστολής όπου θα εξηγούνται οι λόγοι επιστροφής. Η εταιρία μας θα ελέγξει το προϊόν και θα προχωρήσει σε επισκευή, αντικατάσταση η και επιστροφή χρημάτων, αναλόγως  το προϊόν και την φύση του προβλήματος αν υπάρχει.

 

Για την άμεση εξυπηρέτηση σας μπορείτε να επισκευτείτε κάποιο κατάστημά μας ή να επικοινωνήσετε (με e-mail info@zinastores.gr ή τηλεφωνικά 210 3423050) με το κεντρικό κατάστημα, ώστε να επιληφθούμε τον τρόπο επιστροφής (πιθανή ύπαρξη μεταφορικών βαραίνει τον αγοραστή).